home Shout Affiliates follow

Last 2012
0 Adorable | Monday, December 31, 2012 8:45 PM


Amaran : Entry kali ni agak slow/panjang sikit . Anda diminta jangan ketawa semasa membaca . Setakat senyumsenyum tuh bolehlah . LOL XD

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera Semua :)



Macam tak sangkakan hari ni hari terakhir ditahun 2012 . Rasa macam cepat jee masa berjalan . Rasa macam semalam jee aku sibuk buat persediaan PMR . Rasa macam semalam jee aku kenal #TeamKpoppers . Rasa macam ....................... arhhhhhhhhhhhhh ~~~~ Tak percaya pulak .





Banyak sangat kenangan tahun 2012 . Macam tak sanggup pulak nak tinggalkan tahun ni . Daripada alam nyata sampailah ke alam maya . Daripada keluarga dirumah sampailah ke keluarga di Twitter/Facebook . Daripada muzik malaysia sampailah ke muzik kpop . Daripada yang hidup sampailah yang telah meninggal dunia . Even tahun ni kurang ong (BagiAkuLah) tapi banyak menyedarkan aku untuk membuat kebaikan . Lol xD





Tahun ni aura kpop agak hyper sikit . Dah kerap berfangirling . Dah kerap melting . Dah kerap mental breakdown . Dah mula menggila dengan #TeamKpoppers . Kenapa time aku nak periksa , time tuh jugak aura kpoppers aku menjadijadi ?!! Kenapa tak masa form 2 dulu ? Adoiii ~~~~





Kenal siapa kat atas tuh ? Yee ~ Baekpo atau dikenali sebagai 100% . Baru debut tahun ni tuh . Hobae Teen Top tuh . Bias aku tuh . Semua ? Yee semua ! Kenapa ? Tak percaya ? Aku jadi playgirl sejak kenal Kpop xD Best dhoe Top Brother (Teen Top + 100%) . Aku pernah berangan aku jadi maknae dalam girl group under Andy . Hahahahahaha ngokkan aku tapi ada aku kesah ? Aku pasti korang pun pernah berangan macam aku . Lagi teruk agaknya xD BTW jangan amek dorang selagi tak amek borang kebenaran dari aku . Oppppsssssss ~ Borang dah habis . Takde peluanglah korang . Lol xD jk jk




Aku rasa dah meleret sangat ni . Aku stop dulu kayy ~ Sebelum tuh , ramai yang bertanyakan resul PMR aku . Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha tak lawak -,-' . Result kita biasabiasa jee wak . Kita takdelah pandai sangat . Sedangsedang jee . Sampai sini jee lah . Selamat Tahun Baru ~ Bye ~ Assalammualaikum 





BIODATA

I don't wanna be a liar and yes i'm kpoppers.

Fanee Hanee . One Six . I hate lady gaga and nicki minaj . Truly in love with my boyfie name top brother
Layout made by Koala
Inspiration from mymostloved
Header by Apis